Saturday, May 9, 2009

Terima kasih daun keladi....

Terima kasih kepada yang e-mel beri komen tentang CR. Juga kepada yang tinggalkan mesej di chatbox. Juga yang review di blog.

Kembang kuncup hati saya membaca review ini (biasalah syok sendiri.) Tapi kan... saya ini sangat tamak. Apabila orang memuji memanglah gembira tetapi rasa tidak puas hati kerana saya yakin tentu novel saya ada kurang di sana sini. Tetapi kalau orang komen lebih-lebih, kata tak suka nanti sedih la pulak! Habis, macam mana?

Tapi kesudahannya, pujian ataupun kritikan saya terima semuanya. Pujian itu satu hadiah selepas bersusah payah. Kritikan itu pula supaya saya memperbaiki tulisan saya pada masa hadapan. Kan? Kan? Kan? Yang pasti apabila ada respons itu tandanya orang di luar sana menyedari kewujudan karya saya dan memberi perhatian kerana sudi meluangkan masa memberi komen, menulis e-mel, meninggalkan pesan.

Jadi untuk semua itu, terima kasih. Sesiapa yang belum e-mel komen, silalah berbuat demikian kerana ia akan buat saya tersenyum (manis ataupun pahit). :P

Ini link komen seorang pembaca; sila klik di sini kalau nak baca. :P

No comments: