Monday, May 25, 2009

Award, should I b thankfull? :P



Thanks Azrin.


1. copy award di atas utk diletakkan di blog anda -
Itu, yang kat atas tu. :P

2. nyatakan 5 fakta menarik ttg pemberi award ini -
erkk....
1. Nama dia Azrin (sama dengan nama kawan saya tapi kawan saya tu perempuan dan saya panggil dia Ayin.)
2. Dia suka kumpul dan baca novel alaf, ada 100+++ rasanya.
3. Dia rajin tag saya (tak menarik sebenarnya. Hahahaha)
4. Dia ada review pasal novel saya. Sila baca. :P)
5. Dia ada tulis novel bersiri di blog dia. Sila baca. :)


3. setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya -
Hehehe... part ni paling saya suka. Pertama saya dah list dah 10 fakta, jadi saya malas nak tambah or ulang. Kedua, saya malas nak bagi award ni pada sesiapa. Hahaha. Ya, saya memang pemalas. :P
Bukan apa, satu, saya tak ada list nak beri. Dua, nanti orang yang sama dapat award ni 2,3 kali, jadi dah tak special. Kan? Kan? Kan? Hahaha. :P

No comments: