Thursday, March 5, 2009

Sila jangan segan2 :P

Sepatutnya saya sedang bekerja dengan penuh fokus. Sepatutnyalah... masalahnya saya tak ada mood. Ya, pada saat kerja bertimbun, jiwa kurang tenteram. Makanya saya mengelat. Ingat... jangan buat macam saya. Waktu kerja sila buat kerja. Jangan update blog! :P

Okey... sebenarnya penulis ini bukan kawan saya. Sungguh, kenalan mungkinlah. Sebab kami tak pernah bercakap face to face pun. Nak kata saya suka karya dia pun tak juga sebab saya tak baca lagi. Hehehe...

Jadi kenapa saya letakkan dalam entri ini dibawah label karya kawan-kawan?

Sebab saya suka baca blog dia. Sebagai perempuan yang merapu, saya suka tulisan yang bercakap soal hati yang kacau. Satu lagi sebab paling penting, diulangi, paling penting... seperti saya, dia juga suka bau duit baru. Jadi, saya pun terpanggil mempromosi karyanya di blog yang tidak popular ini. Hehehe... walaupun mungkin tidak membantu pun. :P

Duit oh duit... :P





Maklumat lanjut sila dapatkan di www.lynn-dayana.blogspot.com

1 comment:

bleuelle said...

u shud read this book! it's very nice. I'm gonna buy her other titles next....