Friday, June 26, 2009

Saya diberi award again and again :P




Ini award saya copy dari blog Aku & KISAHKU.

Sha, minta maaf saya lambat respon. Sebenarnya award awak itu pernah diberi oleh Azrin tetapi saya jawab juga ok. :P


5 interesting fact bout orang yang bagi award ini:
(Ini saya cedok daripada blog Sha :P)
-suka baca novel
-suka makan
-macam kembar dengan kakak dia (berdasarkan gambar)
-bercita-cita menjadi novelis
-suka tersenyum (berdasarkan gambar)

another 10 blogger to get dis award with description:-

Errkk.... seperti jawapan saya pada Azrin, bab ni saya malas :P

Harap Sha tak marah ye. :P


Ini lagi seorang. Rajin betul. :P








* Postkan gambar anugerah di blog
-dah letak kat atas :P
* sebutkan siapa pemberi anugerah ini dan sertakan pautan pemberi anugerah ini
-Encik Azrin a (http://azrusti12.blogspot.com)
* malas Lalalalala~


Okay, done. Terima kasih kepada both of you. Lain kali jangan beri lagi. :P Lalalala~

No comments: