Saturday, April 4, 2009

Akhirnya!

Jeng...jeng...jeng....
Dengan tanpa segan silunya saya mempersembahkan novel ketiga bersama Alaf 21:




Antara benci dan rindu, apa yang dimahu Imanina? Mampukah Amin memberi peluang kedua kepada Imanina? Siapa pula Pak Cik dalam hidup Imanina?

Ceritera Rindu seorang Imanina, di mana kesudahannya?
Cewah....hahahaha. :P


Apa tunggu lagi? Sila beli dan baca. Hahaha. Sungguh tidak malu rupa-rupanya saya. :P Dan... oh... saya sebenarnya sangat berdebar-debar menunggu feedback pembaca. Huhu... Sudah agak lama menyepikan diri daripada menulis novel cinta, bagaimana agaknya penerimaan orang? Errkk..... tak nak fikir. Redah dan terima sahajalah. :P

Kepada mereka yang saya janjikan buku percuma, saya akan pos sebaik sahaja novel ini berada di tangan saya. Ya, saya belum pegang dan belek lagi. Tengoklah... saya ingat nak ambil cuti dan pergi Alaf 21 (hahaha... excited tahap melampau! :P Tak kut, mungkin saya akan susahkan Cik Widad Soraya, curi masa dia dan jumpa di tempat dating kami. Hehehe....

Semoga novel ini tidak sia-sia dibaca. Oh, saya harap sangat begitu!

1 comment:

euni said...

novel best jgk la..
seronok dpt tau plot akhir mencari cinta,izinkan kubahagia yg dijelaskan dlm novel ni..
sy bg 4 bintang