Tuesday, April 28, 2009

Saya kena tag

Hmm... sepuluh hari pesta buku, saya tak ke ofis, mahupun balik Bangi. Jadi saya tak leh akses internet. Jadi saya semacam terpisah daripada dunia luar. Nanti saya update apa yang berlaku ye.

Buat permulaan saya jawab tag Azrin dulu (memula saya ingat awak perempuan - macam orang ingat Aizam Aiman itu lelaki. :P)

1. nama timangan family : Adik, Kak Yah
2. anda seorang yang ....pemalas, berlagak dan moody.
3. insan istimewa dan kenapa dia teramat istimewa :Mak dan Kak Lin kerana tanpa mereka, anda tentu tak berpeluang tag saya. :P
4. lagu kesukaan sekarang : Coba, Faizal Tahir. (Lagu tema untuk masalah jiwa kali ini. Hahaha)
5. warna kegemaran : Hitam dan putih (lambang kejahatan dan kebaikan saya. Hahaha)
6. benda paling wajib dalam handbag (saya jarang guna handbag, tapi tak kisah bag apa pun, benda paling penting DUIT)
7. kali terakhir nangis : malam tadi.
8. tag ramai2 rakan anda : Malaslah... (saya tak ada ramai kawan. Lalalala!)

Okey, sudah selesai. Btw, nama pena saya Leeya Myra (sebutannya MAIRA- sebab ramai yang salah semasa di book fair jadi saya announce di sini. :P )

No comments: