Wednesday, April 15, 2009

KLIBF09 dan saya....

Lama tak update. Minta maaf banyak-banyak. Saya sibuk. Err... tak, bukan itu sebab sebenarnya. Ya, saya sibuk tetapi ia lebih kepada saya malas nak update. Tidak ada keinginan mahu menulis. Hehehe...

Ok, kembali kepada cerita tajuk entri. Ya, saya akan berada di pesta buku di PWTC. Sejak lima tahun lalu, hidup saya berubah. Pesta buku jadi penting (kecuali 2006 di mana saya malas mahu ambil tahu pasal pesta buku).

Lain daripada itu, pesta buku adalah perkara yang akan buat saya sakit kepala, tidak cukup tidur dan dilanda kebimbangan tahap maksimum. Kenapa? Sebab ia berkaitan dengan kerja.

Okey, abaikan. Sebenarnya saya cuma nak beritahu Leeya Myra akan berada di booth Alaf 21 pada Jumaat(24/04), Sabtu (25/04) dan Ahad(26/04). Kononnya untuk sesi sain autograph. Hahaha! Macam poyo. Tak apalah, kalau tak ada pembeli novel saya, saya duduk lepak saja. Paling tidak pun saya tolong bukakan pembalut plastik novel Pak cik Ramlee. Hehehe....

Okey, sesiapa yang rasa nak jumpa saya, silalah. Bukan selalu saya 'membuka' diri kepada public. Hahahaha! :P

1 comment:

Eka Fahara said...

Dear,
Tak puaslah sembang aritu.....bila nak jumpa lagi yer?Weekend Alamanda.....orait?