Monday, August 24, 2009

Salam Ramadan

Alhamdulillah, hari ini masuk hari ketiga kita berpuasa. Saya mengambil kesempatan ini memohon maaf kepada semua orang yang mengenali saya (sebagai saya, Leeya Myra mahupun Aizam Aiman) sekiranya saya ada berbuat salah dalam bentuk apa-apa pun. Kata-kata, perbuatan, layanan dan sebagainya.
Halalkan segala-galanya. Saya memaafkan semua orang; sama ada saya tahu ataupun tidak apa kesalahan saudara-saudari kepada saya.

:) Macam over sahaja hoh. Tetapi saya serius.

Okey, insya-Allah kita bertemu di dalam entri yang lain.

Semoga Ramadan kali ini dilalui hingga penghujung dengan lebih baik berbanding terdahulu. Lalalala~

2 comments:

TE-ARE |MOND|™ said...

Salam ramadhan & selamat berpuasa juga... teruskan berkarya ;)

Penakumenulis said...

Selamat menjalani ibadah puase,......:)